maanantai 9. joulukuuta 2013

11 kohdan blogihaaste

Sain Sannalta blogihaasteen.

Haasteen tarkoitus on löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan heitä, joilla on alle 200 lukijaa. 
1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän tulee valita 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun tulee kertoa kenet olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista.

11 asiaa minusta:
1. Olen koulutukseltani ylioppilas, tradenomi, painotuotantoassistentti ja parin vuoden päästä sairaanhoitaja.
2. Pelkään hyttysiä. Tervettä itsesuojeluvaistoa tosin, olen niille allerginen.
3. Tanssiminen on ainoa liikuntamuoto josta aidosti oikeasti pidän.
4. Olen hyvin läheinen vanhempieni kanssa.
5. Olen ollut naimisissa nyt reilun vuoden, ja ollut koko ajan onnellisempi kuin koskaan aiemmin.
6. Yritän aina olla kiltti ja toimia oikein. Joskus tämä ymmärretään väärin, ja homma kalahtaa omaan nilkkaan.
7. Minulla on kaksi ns. parasta ystävää, joille pystyn puhumaan kaikesta.
8. Edelliseen lisäyksenä: mieheni on kuitenkin minulle se kaikista lähin ystävä.
9. Olen jouluihminen. Joulu on mielestäni perhejuhlista paras, ja rakastan kaikkea siihen liittyvää.
10. Olen musiikin osalta kaikkiruokainen... Paitsi ooppera ei oo mun juttuni.
11. Kannatan Oulun Kärppiä. Mut on vaan kasvatettu niin. :)

Minulle annetut kysymykset

1. Kuka olet ja mistä tulet/asut? 
 - Nea, Tampereelta

2. Mistä blogisi kertoo?
 - Kirjoittelen pääasiassa harrastuksistani (fitness nyt etunenässä), ajatuksistani niihin liittyen sekä sekalaisia kuulumisia elämästäni.

3. Mikä sai sinut laittamaan blogin pystyyn/kirjoittamaan sitä?
 - Kirjoitin jokunen vuosi takaperin blogia edellisestä isommasta projektistani, nimittäin hampaiden oikomishoidosta. Nyt kun fitness-projektini lähti käyntiin niin ajattelin alkaa kirjoitella uudelleen. Projektin kehitystä saa tätä kautta itse seurattua, ja toivottavasti joku muukin saa iloa projektini seuraamisesta.

4. Mitä toivot blogisi lukijat saavan “irti” kirjoituksistasi / mitä haluat kertoa kirjoittelullasi? Kohderyhmäsi?
 - Kohderyhmä: Hmm... Kaikki joille kuntoilu, laihduttaminen, fitness-harrastus jne. ei ole helppoja, itsestäänselviä asioita. Ja kaverit, toki. Toivon tavallaan että joku saa joskus lohtua omaan epäuskoonsa oman onnistumisen suhteen kun lukee kuinka paljon taistoa sama asia minulle on tuottanut.

5. Kauanko olet blogannut?
 - Ensimmäisen blogini aloitin vuonna 2008, ja sitä jatkoin pari vuotta. Nyt sitten muutama kuukausi taas takana.

6. Mitä toivot tulevaisuudelta?
 - Onnea, rakkautta, terveyttä ja pitkää ikää minulle ja läheisilleni.

7. Oletko “haastaja” vai “mukavuuseläjä”?
 - Mukavuuseläjä, ilman muuta.

8.  Onko sinulla perhettä/lemmikkejä?
 - Aviomies ja koira.

9. Kuvaile lyhyesti (muutamalla sanalla) tyypillinen arkipäiväsi?
 - Aamupala, koiran kanssa ulos, töihin, välipala, töitä, lounas, töitä, välipala, töitä, salille, kotiin, koiran kanssa lenkille, ruokaa, telkkarin toljottamista ja tietokoneen näpyttelyä, iltapala, koiran kanssa ulos, iltapesu ja unille. Työt vaihtuu vuodenvaihteessa opiskeluun, muutoin päivä säilynee samanlaisena.

10. Luitko haastajan blogia?
 - Kyllä 

11. Jos et miksi et? Ja jos kyllä mitä pidit / mistä et pitänyt?
  - Uskomatonta jaksamista, energiaa ja intoa treenaamisen suhteen.

Haastan:
Mie oon nyt tylsä... En haasta ketään. Mutta ehkä jollain oli ees kivaa lukiessa lisätietoja minusta?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti